Nezávazná schůzka se mnou, kde probereme Vaše požadavky a potřeby prodeje či pronájmů. Jelikož bychom měli spolupracovat, jako profesionál dávám velký důraz na individuální lidský přístup ke každému klientovi. Dbám na to, abych si s každým klientem dokázal porozumět, protože to je to nejdůležitější – mít pevný vztah. Vysvětlím Vám, co všechno je třeba připravit na prodej nemovitosti či pronájem.
+ představa o ceně
+ kolik máme času na prodej
+ kondice nemovitosti
+ právní problematiku: exekuce, věcná břemena, zástavní práva atd.
+ sumarizace podkladů: list vlastnictví, nabývací titul, PENB + dalších 15 papírů
Pokud jsme si padli do oka a dává Vám má práce smysl, přistoupíme k druhému kroku.
Na druhé schůzce budeme řešit konkrétní fakta, kdy Vám připravím cenovou analýzu, která bude podložena konkrétními čísly z katastru nemovitostí. Porovnám prodeje podobných nemovitostí za poslední rok ve Vašem okolí. Nastíním Vám prodejní strategii. Jak budu oslovovat aktivní kupující nemovitostí, neaktivní kupující nemovitostí, kteří ale mají kapitál a také potencionální investory do nemovitostí. Co budeme dělat, když se prodej zadrhne, mít tzv. “plán B“ a jakým způsobem bude probíhat mezi námi komunikace.
Jak taková cenová analýza nemovitosti může vypadat, si můžete prohlédnout ZDE.
Pokud Vám to bude dávat smysl, dalším krokem je podpis zprostředkovatelské smlouvy.
Stejně jako velké firmy módních a automobilových značek, tak i my připravíme nemovitost v tom nejkrásnějším světle, abychom oslovili pestrou škálu kupců.
Nemovitost by měla být čistá a vymalovaná bílou barvou. Vše, co lze, jako jsou díry ve zdech, nedovírání kuchyňských dvířek, apod., tak opravit. Doporučuji udělat takovou malou revizi až po malou rekonstrukci. Nemusíte se bát, se vším Vám umíme pomoci.
Je dobré nemovitost upravit, nadesignovat, aby byla prezentace dokonalá. Stejně jako nejlepší kuchaři připravují precizně jídlo z hlediska chutě, nezapomínají ani na oči, které často hrají důležitou roli při hodnocení jídla (kuchaře), tak i my připravíme precizně Vaší nemovitost, doplníme ji nábytkem, dekoracemi, květinami atd.
Víte, jak poznáte profíka od průměrného makléře? Podle nabídky služeb, které Vám dokáže zajistit, ale hlavně o kvalitu provedení těchto služeb. To je ten důvod, proč si mě klienti vybírají a dále doporučují, protože úspěšně prodávám za nejvyšší možnou cenu.
Tato technologie je skvělým nástrojem pro zájemce, kteří jsou nároční nebo se nemohou dostavit na prohlídku fyzicky, mohou se na vlastní oči a z pohodlí svého domu, virtuálně projít nemovitostí.
Velmi užitečná věc pro orientaci světových stran a celkové dispozice bytu. V dnešní době standardní záležitost každého dobrého makléře.
Virtuální staging je velmi moderní metoda, se kterou pracuje náš grafik, kdy do fotografií prázdných místností zasadí 3D vizualizaci nábytku, spotřebičů i dekorací. Případný zájemce tak může mít lepší představu, jak bude a může vypadat interiér. Vše působí přirozeně a reálně. Velmi vhodná metoda pro developerské projekty a prázdné místnosti.
Zajistíme Vám inzerci na všech nejdůležitějších serverech, protože spolupracujeme s více jak 50 realitními portály jako jsou annonce.cz, sreality.cz, expats.cz, reality.idnes.cz atd.
Díky naším marketingovým specialistům vytvoříme FB kampaně, kde oslovujeme potencionální kupce, kteří aktivně nehledají nemovitost, ale mají peníze na investování. Skrze kampaně tak oslovujeme tisíce lidí a je to naší nějvětší zbraní při prodeji nemovitostí.
U vyjímečných nemovitostí necháme vytvořit webové stránky, které zvětšují prestiž nemovitosti.
Již od roku 2017 jsem absolvoval stovky prohlídek. Jsem velmi empatický člověk, a proto se snažím vždy napojit na potencionálního kupce, abych zjistil jeho potřeby a mohl co nejlépe vyzdvihnout kvality nemovitosti a nemluvil o věcech, které kupujícího příliš nezajímají. Někdy naopak nechávám zájemci prostor, si prohlédnout nemovitost o samotě a doplňuji odpověďmi na dotazy, ke každému mám zcela individuální přístup. Prohlídky realizuji sám bez Vaší účasti, protože Vám tím ušetřím mnoho času a hlavně při vyjednávání o ceně je důležitý určitý emoční odstup.
,,Kolik mi dáte slevu?”
,,Můžeme se pobavit o ceně?”
,,Když zlevníte o 150.000,-, beru to hned!”
Zažil jsem to mnohokrát a je důležité nepodlehnout nátlaku. Mnohdy to jen kupci zkouší, kam až je pustíme. Zde je jeden z dalších důležitých okamžiků, kdy si řeknete, že jste rádi, že máte u sebe profíka, který za Vás kope. Vy nás platíte a naším cílem je, abyste dostali co nejvíce peněz. Podle našich statistik dokážeme prodat Vaší nemovitost v průměru o 3-7 % výše než samoprodejci. Což znamená, že si na sebe při nejmenším umíme vydělat. Je to dáno našimi zkušenostmi, ale i vypracovanou strategií vyjednávání. Umíme pohotově reagovat na námitky kupujícího a konstruktivně reagovat, proč je cena taková, vše je podložené čísly, které máme vždy pohotově u ruky.
Zjistíme, jestli kupující má opravdu připravené finanční prostředky a pokud ano, podepíšeme rezervační smlouvu s jasně danými podmínkami, které dávají najevo, že prodávající chce prodat a kupující koupit.
Připravíme kupní smlouvy naší právničkou Ilonou Černochovou, která je specialistkou v realitním právu. Průměrná doba celé transakce je 5 týdnů, jelikož většina kupujících využívá hypoteční úvěr k financování nemovitosti. Pokud narazíme na člověka, který má peníze na účtě, celá transakce se zkrátí na 1 týden. Pro úschovu finančních prostředků využíváme notářskou nebo bankovní úschovu. Po schválení všech smluv nám nebude nic bránit, podepsat vše najednou během jednoho dne. Na základě podpisu kupní smlouvy banka uvolní celou částku do úschovy, my doručíme smlouvy na katastr s příslušnými kolky a dohlédneme na zápis zástavního i vlastnického práva.
Po zapsaní na katastru se domluvíme na předání nemovitosti novému majiteli. Připravíme předávací protokol a pomůžeme s přepisem energií. Aby došlo k vyplacení peněz z úschovy, musí prodávající splnit tyto podmínky: předat nemovitost kupujícímu, předložit právníkovi nový list vlastnictví a vyrozumění o provedení vkladu, který zasílá katastrální úřad. Všechny procesy pohlídáme, abyste měli peníze co nejrychleji na účtě.